× بهشت یا جهنم ×

منوي اصلي
درباره ما
آرشيو
نويسندگان
پيوندها
پيوندهاي روزانه
كدهاي اضافه
طراح قالب
موضوع » <-PostCategory-> » رودست خوردن شیطان از مومن!

 

روزی مومنی با شیطان ملاقات کرد و با او گفت و گو کرد و به شیطان گفت:

می خواهم با تو دوست و رفیق شوم و از تو اطاعت کنم.شیطان گفت: عجبا

همه از دستم می گریزند و بیم دارند ولی تو می خواهی

با من دوست و رفیق شوی؟

حرفم را قبول و اطاعت نمایی؟!

مومن گفت من با دیگران فرق دارم و تصمیم گرفتم با تو رفیق شوم.

شیطان بسیار خوشحال شد و گفت:قبول دارم، ولی به من قول بده

اسرار مرا فاش نکنی و به دیگران نگویی!

مرد مومن گفت:اشکالی ندارد.

شیطان گفت : اول کاری که باید انجام دهی این است که نماز را ترک کنی

زیرا هیچ چیز مانند نماز مرا ناراحت نمی کند

ودلم را به درد نمی اورد.نماز رنگم را زرد و پشتم را خم می کند

و به واسطه ی نماز بیشترین مردم به بهشت می روند.

مؤمن قبول کرد و گفت: دیگر چه اعمالی باید انجام دهم؟

گفت:بسیار دروغگو باش.هرجاکه دروغ می گویند ، آنجا حاضر شو.

زیرا بیشترین غضب الهی بر دروغ گویان است.

وقتی مومن چنین شنید،سربه سوی آسمان کرد و گفت :

خداوندا از هم اکنون عهد کردم که تا زنده ام دروغ نگویم

و هرگز نمازم را ترک نکنم و آن را کوچک نشمارم

و هرکجا و در هرکاری که باشم نمازم را اول وقت بخوانم

شیطان وقتی اینها را شنید فریاد و ناله کرد و گفت : ای وای بر من!

هرگز این دو راز را به کسی نگفته بودم،

از هم اکنون من با خود عهد می بندم که دیگر اسرارم را به اولاد آدم نگویم. 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت20:01---5 بهمن 1389
سلام
مهمان بلاگ زیبات شدم واستفاده کردم
یاحسین
َ


aboalfazl
ساعت15:26---5 بهمن 1389
سلام دوسته عزیز...





ممنون خیلی جالب بود.





به منم سر بزن.آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط m+a+h+s+a |


مطالب قبلي :

شیطان و زن پرهیزگار
داستانی واقعی و جالب از مرگ و عالم برزخ
نعره ی شیطان در روز عاشورا
ملاقات جنید بغدادی با شیطان
حادثه ای بس عجیب!
لباس های بهشتی
behesht
انواع درب های بهشت
توبه دربی از درب های بهشت
حضور شیطان هنگام فحش و ناسزای آدمیان
ناراحتی شیطان درباره ی صدقه
ترس شیطان از شکوه علماء
عاقبت اهانت
eblic!
پی ناموس مردم نرووووووووووووووووووووووووووووووو
ستم به حیوانات
اگر خدا جون بشر بود!
ضایع شدن شیطااااااااااااااان!!!!!
خانوم شیطان!
نتیجه ی محبت کردن به رسول خدا